dinsdag 26 april 2011

Thomas Berge bij Quinty Trustfull in Koffietijd: 'ik kijk graag naar Kim Holland'

Thomas Berge bij Quinty Trustfull in Koffietijd: 'ik kijk graag naar Kim Holland'
Thomas Berge is fan van 'Meiden van Holland', de p0rn0zender van Kim Holland. Vanochtend vertelde hij in het programma Koffietijd aan Quinty Trustfull dat hij sinds hij digitale televisie heeft, regelmatig naar de bloot zender kijkt.
 
De zanger was samen met Kim Holland, die het naakt kanaal oprichtte, te gast bij Quinty Trustfull en Loretta Schrijver in Koffietijd. De twee hadden elkaar nog niet eerder ontmoet, maar Thomas wist wel degelijk wat Kim in het dagelijks leven bezig houdt. 'Ik kijk graag naar Meiden van Holland', aldus de zanger. 'Maar ik moet eerlijk zijn, ik kijk niet lang hoor, ongeveer vijf minuten'.
Waarop presentatrice Loretta Schrijver de bal inkopte en lachend antwoordde: 'Ja, meer heb je zeker niet nodig!'.
Ondanks het Kijkwijzer-bord, dat speciaal voor Kim op tafel lag, vond mede-presentatrice Quinty Trustfull het onderwerp minder geschikt voor het vroege tijdstip en schakelde daarom snel over naar het volgende item.
 
Thomas Berge gaat niet voor acteercarrière
Thomas Berge staat liever op het podium, dan dat hij acteert. De zanger deed zijn bekentenis vanochtend in Koffietijd aan Quinty Trustfull.
De zanger was vorige week te zien in musical 'The Passion'. "Ik vond het heel moeilijk om te acteren. Ik ben natuurlijk een zanger, maar uiteindelijk was het wel heel bijzonder om daar wat lessen in te hebben. Het was wel heel leuk om te doen", aldus de zanger. Op de vraag van Quinty Trustfull of hij vaker zou willen acteren antwoordt Thomas: "Nee, ik vind het toch leuker om op het podium te staan."
Over zijn nieuwe single 'Mijn Woord' liet de zanger aan Quinty Trustfull los dat het niet over hem gaat. Wel heeft Thomas naar eigen zeggen een hele ontwikkeling doorgemaakt. "Ik weet nu goed wie ik ben en wat ik wil. Ik zit volgend jaar al tien jaar in het vak. In het begin kan je alleen maar zingen over luchtballonnen en sterren. Nu gaat het over heel andere zaken. Het voelt ook echt natuurlijk als ik op het podium sta."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten