vrijdag 1 april 2011

Gordon voor Quinty Trustfull aan de slag als stylist in Eigen Huis en Tuin

Gordon gaat aan de slag als stylist in het RTL 4-programma Eigen Huis en Tuin van presentatrice Quinty Trustfull. In de afleveringen op 2 en 9 april zal te zien zijn hoe de zanger het huis van de hippe, Koreaanse kandidate Suk Jin herinricht.
“Ik vind het onwijs leuk dat ik hiervoor ben gevraagd. Ik heb gevoel voor styling en het inrichten van ruimtes. Zo doe ik ook altijd de styling van mijn eigen woning en heb ik samen met anderen de styling van de Toppers en Los Angeles The Voices gedaan“, zo laat Gordon maandag weten.
Suk Jin heeft haar eerste appartement gekocht in Utrecht en wilde haar woonkamer graag wat meer glamour geven. “Het was nog een hele uitdaging aangezien de ruimte niet heel groot was, maar het resultaat is spectaculair geworden en nog belangrijker; Suk Jin is er heel blij mee.”
Eigen Huis en Tuin met Quinty Trustfull is elke zaterdag om 18.05 uur te zien op RTL 4.
Gordon wil niet vaker in Eigen Huis en Tuin
Gordon is niet van plan om vaker aan de slag te gaan als interieurstylist van Eigen Huis en Tuin van Quinty Trustfull. Op 2 en 9 april zal in het RTL 4-programma eenmalig te zien zijn hoe de zanger het huis van een Koreaanse vrouw inricht, en daar blijft het ook bij.
 
“Ik ga het niet vaker doen. Daar heb ik toch allemaal geen tijd voor. Ik vond het heel leuk om te doen en ik vind Quinty Trustfull heel leuk, en die heerlijke Thomas. Maar het is eenmalig“, vertelde de entertainer woensdag op Radio 538.
Quinty Trustfull vroeg Gordon voor de klus. “Quinty Trustfull had mij gevraagd of ik een keer een huis wilde inrichten voor iemand. Ze is namelijk helemaal weg van mijn huis. Ze komt hier vaak. Toen hebben ze iemand gevonden bij wie ik dat kon doen. Het was een heel schatting Koreaans vrouwtje.”
De opnames zijn vorige week afgerond. “We zijn er een paar dagen mee bezig geweest. Het is heel gaaf geworden. Ze heeft me ook helemaal de vrije hand gegeven. Het ziet er spectaculair uit.  Ik heb een hele wand gemaakt van koper. Ze kon geen koper vinden voor het huis, dus ik heb haar geholpen.”
Gordon is niet van plan om zijn tv-werk op te geven voor het beroep van binnenhuisarchitect in het programma van Quinty Trustfull. “Het is niet de bedoeling dat mensen me nu gaan bellen om in te richten.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten