zaterdag 5 juni 2010

Koffietijd presentatrice Quinty Trustfull presenteert ook dit jaar weer Ik Kom Bij Je Eten op RTL!


Koffietijd presentatrice Quinty Trustfull presenteert ook dit jaar weer Ik Kom Bij Je Eten op RTL!

Talpa`s Ik Kom Bij Je Eten keert terug bij RTL 4 als vervanger van GTST

Ik Kom Bij Je Eten het zomermagazine van RTL 4 keert deze zomer terug bij RTL 4 als vervanger van GTST.

Het tweede seizoen van Ik Kom Bij Je Eten start op maandag 5 juli en staat net als vorig seizoen in het teken van bekende RTL 4-gezichten zoals Jessica Mendels en Quinty Trustfull die gaan eten bij de kijkers van RTL 4.

Het eerste seizoen van Ik Kom Bij Je Eten was redelijk succesvol en heeft het daarom weer een plekje in de RTL 4 programmering verdient als vervanger van GTST.

Talpa Producties is op zoek naar kandidaten dus ken jij iemand die het echt verdient om eens flink in het zonnetje te worden gezet.. Heb je iets goed te maken met je vrienden, of bestaat je voetbalvereniging 50 jaar? Ga je trouwen en wil je nog 1 keer met al je exen barbecueën? ga dan naar ikkombijjeeten.nl en geef je op.

Ik Kom Bij Eten, is bedacht door Winston Gerschtanowitz onder de vlag van Talpa Content. Talpa Producties is verantwoordelijk voor het draaien en de productie van het programma.

Vanaf maandag 5 juli 2010 is het Talpa-zomerprogramma Ik Kom Bij Je Eten weer terug bij RTL 4.

In Ik kom Bij Je Eten trekt een aantal RTL-presentatoren als Quinty Trustfull weer het land in om te barbecueën. Op zoek naar bijzondere verhalen, leuke evenementen en feestelijke gebeurtenissen.

Vanaf maandag staan ze bij BN’ers, maar ook bij mensen die zich opgeven met een bijzondere reden, op de stoep om samen een gerecht te bereiden of gezellig te barbecueën. Natuurlijk is er alle tijd om bij te praten en meteen even een kijkje in huis te nemen.

Vanaf maandag iedere werkdag om 20.00u bij RTL 4 het Talpa-programma Ik Kom Bij Je Eten.

In de zomermaand juli gaan bij de familiezender de programma's 'Holland's Got Talent' en het dagelijkse 'Ik Kom Bij Je Eten' van start.

Een aantal RTL-presentatoren, waaronder Quinty Trustfull, trekt deze zomer weer het land in om te barbecueën. Op zoek naar bijzondere verhalen, leuke evenementen en feestelijke gebeurtenissen.

Vanaf maandag 5 juli staan ze bij BN'ers, maar ook bij mensen die zich opgeven met een bijzondere reden, op de stoep om samen een gerecht te bereiden of gezellig te barbecueën.
Natuurlijk is er alle tijd om bij te praten en meteen even een kijkje in huis te nemen.

Nodig een BN'er zoals koffietijd presentatrice Quinty Trustfull uit om bij je te eten!
Ken jij iemand die het echt verdient om eens flink in het zonnetje te worden gezet... Bestaat je voetbalvereniging 5 jaar? Wil je oma op de camping met een barbecue verrassen? Ga je trouwen en wil je nog 1 keer met al je exen barbecueën?
Kortom, heb jij een goede reden waarom wij met onze barbecue naar jou toe moeten komen, meld je dan aan op de site!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten