vrijdag 20 mei 2011

Quinty Trustfull: geen snoepreisjes vanwege drukte

Koffietijd presentatrice Quinty Trustfull moet snoepreisjes vaak afwimpelen.
Quinty Trustfull is dol op de extraatjes die ze krijgt aangeboden als bekende Nederlander. Meestal heeft de 39-jarige presentatrice het echter te druk voor de snoepreisjes.
Quinty Trustfull krijgt naar eigen zeggen veel gratis tripjes voor haar en haar gezin aangeboden. "Maar we kunnen eigenlijk nooit, omdat we altijd te druk zijn", vertelt ze aan Novum Nieuws. "En zeker in het weekend, dan zitten we altijd ergens op een sportveld."
Als het gezin wel tijd heeft voor een snoepreisje, geniet de presentatrice van Eigen Huis en Tuin daar erg van. Quinty Trustfull: "Ik kan het altijd wel heel erg waarderen. Ik ben wat dat betreft net een klein kind. Ik hou heel erg van leuke dingen doen, dus ik kan er erg van genieten. Gelukkig wel, ik zou het heel erg vinden als ik dit normaal zou gaan vinden."
Quinty Trustfull krijgt ook wel eens aanbiedingen van hele andere aard. "Vroeger heb ik ooit de vraag gekregen of ik 06-reclames(seks lijnen, red.) wilde inspreken", lacht de presentatrice. "Maar dat heb ik niet gedaan."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten