maandag 12 juli 2010

Quinty Trustfull in bikini in het zwembad voor Eigen Huis en Tuin


Quinty Trustfull is geen typische voetbalvrouw!

Quinty Trustfull is getrouwd met Orlando Trustfull en dus officieel een voetbalvrouw. Maar zo wil ze zeker niet te boek staan. “Voetbalvrouw is zo’n denigrerend woord”, aldus Trustfull deze week in Grazia.

De tv-presentatrice bokst in het blad op tegen de vooroordelen die over voetbalvrouwen bestaan. “Er hoort in mijn ogen een negatief beeld bij van vrouwen die alleen maar geld uitgeven en alles aan de au pair overlaten”, aldus Quinty Trustfull.

Maar zo zit het volgens de presentatrice niet in elkaar. “De meesten van mijn vriendinnen uit het wereldje hebben een eigen carrière. Ik wil beoordeeld worden op wat ík doe; ik ben zelf ook een persoon.”

Met haar carrière is in ieder geval niks mis. Zo presenteert Quinty Trustfull sindskort Koffietijd samen met Loretta Schrijver en is ze nog steeds, soms in bikini in het zwembad, te zien bij Eigen Huis en Tuin. “Ik maak nu dus 252 afleveringen per jaar. Ik denk dat niemand anders in Nederland zo gek is.”

Haar liefje Orlando, ex-profvoetballer en nu jeugdtrainer bij Ajax, zorgt er in iedergeval voor dat thuis alles op rolletjes loopt als ze weg is.

Quinty Trustfull: “Hij brengt de kinderen elke ochtend naar school en als hij weg is, ben ik weer thuis. En tegenwoordig helpt Orlando ook mee in het huishouden. Ik moet zeggen dat het toch wel lekker is nu hij het uit zichzelf doet.”

Quinty Trustfull over haar relatie: “Bij ons is het nooit saai. In een relatie is het belangrijk dat je van elkaar kunt leren. Dat is ook de uitdaging, dat het geen sleur wordt. Orlando leert mij relativeren. Hij is mijn liefde en mijn rust.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten