woensdag 5 mei 2010

Koffietijd presentatrice Quinty Trustfull in Oral-B reclame


Koffietijd presentatrice Quinty Trustfull in Oral-B reclame.

Barbara de Loor, Elle van Rijn, Patty Zomer en Chimène van Oosterhout zetten zich de komende zes weken in om vier Nederlandse vrouwen te helpen om een persoonlijke uitdaging aan te gaan.

Deze uitdagingen betreffen ambities die de dames onder andere door onzekerheid over hun gebit hebben laten varen. Quinty Trustfull – het gezicht van de nieuwe Oral-B campagne en de overkoepelde coach – zal hen hierbij aanmoedigen. Gezamenlijk zetten zij alles op alles om de vier vrouwen te helpen bij het waarmaken van hun persoonlijke ambities.

De Oral-B Uitdaging
Uit recent onderzoek van Oral-B* blijkt dat 1 op de 3 Nederlanders in meer of mindere mate ontevreden is over zijn of haar gebit. Dit leidt tot onzekerheid en schaamte en zorgt er zelfs voor dat sommige Nederlanders hun ambities laten varen. Deze resultaten zijn voor Oral-B de aanleiding geweest om Nederlanders – die door onzekerheid over hun gebit kansen hebben laten lopen – op te roepen zich aan te melden voor de Oral-B uitdaging.

Maar liefst 330 personen hebben zich aangemeld. Na uitvoerig juryberaad zijn vier vrouwen geselecteerd om hun persoonlijke uitdaging aan te gaan. Quinty Trustfull over de selectieprocedure: “Ik vind het geweldig dat we zoveel aanmeldingen hebben ontvangen. Maar hieruit blijkt wel dat veel mensen ontevreden zijn over hun gebit en dat zij hier heel onzeker van worden. De komende weken zetten de coaches alles op alles om de kansen, die de deelnemers hierdoor hebben gemist, alsnog te grijpen.”

De deelnemers en hun coaches

* Barbara de Loor gaat Sonja Hoogendoorn (Hoogvliet) helpen met de uitdaging het roer om te gooien. Sonja wil stoppen met roken om een mooier gebit te krijgen en zo te laten zien dat ze er mag zijn en er klaar voor is om een leuke man te ontmoeten.
* Elle van Rijn zal Saskia Luijendijk (Den Helder) coachen bij het waarmaken van haar cabaretdroom: Saskia wil op het podium kunnen staan zonder zich voor haar gebit te schamen.
* Patty Zomer helpt Renate Bergsma (Amsterdam) bij het accentueren van haar mooie lach. Renate wil laten zien dat veertig een leeftijd is om trots op te zijn.
* Chimène van Oosterhout helpt Mirha Masala (Amsterdam) haar VJ droom uit laten komen. Mirha heeft de eerste stap nog nooit gezet uit onzekerheid over haar gebit.

De vier vrouwen, hun persoonlijke uitdaging en de voortgang van hun persoonlijke uitdaging zijn gedurende zes weken via hun videodagboek op www.oralbdaagtjeuit.nl te volgen.

Gezond gebit draagt bij aan fysieke gezondheid
Een gezond gebit is belangrijk. Wanneer je je gebit goed verzorgt, draagt dit bij aan je algehele fysieke gezondheid. Het verkrijgen van een gezond gebit in goede conditie begint bij goede mondverzorging. Van belang voor een goede mondverzorging is het dagelijks twee maal twee minuten poetsen met een tandpasta die het gebit beschermt op de gebieden waar tandartsen het meest op letten. Pro-Expert is de eerste en enige tandpasta die alle gebieden beschermt waarop tandartsen het meest controleren.

Van de Nederlanders die ontevreden zijn over hun gebit, denkt 10% dat zij met een mooier gebit meer doelen in het leven zouden behalen, zoals bij Quinty Trustfull. Als de ontevreden Nederlanders nu de kans zouden krijgen om de ambities te realiseren die zij door hun gebit hebben laten schieten, zegt 30% deze kans te zullen grijpen.

Dit vormt voor Oral-B de aanleiding om Nederlanders – die door onzekerheid over hun gebit ambities niet hebben kunnen realiseren – te helpen om hun ambitie alsnog waar te maken. Raquel Smolders, woordvoerder van Oral-B: “Wanneer je je gebit goed verzorgt, draagt dit bij aan je algehele fysieke gezondheid. Uit dit onderzoek blijkt dat een mindere conditie van het gebit ook aanzienlijke psychische gevolgen met zich mee kan brengen.

Mede door deze resultaten willen we Nederlanders, die als gevolg van onzekerheid over hun gebit een ambitie hebben laten varen, uitdagen om zich voor 28 januari bij ons te melden via www.oralbdaagtjeuit.nl.

Na een selectieprocedure gaan we de komende maanden samen met verschillende experts, Quinty Trustfull als gezicht van de campagne, en bekende coaches aan de slag om vier vrouwen te helpen bij het waarmaken van hun ambitie.”

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen