zondag 21 februari 2010

Quinty Trustfull en Loretta Schrijver presenteren nieuwe Koffietijd


Loretta Schrijver (53) en Quinty Trustfull (38) gaan mogelijk de nieuwe Koffietijd presenteren voor RTL 4. Beide presentatrices willen in de media niet ontkennen dat ze gesprekken hebben gevoerd met RTL over de presentatie van het ochtendprogramma.

“Ik heb wel wat gesprekken gehad, ja. Er is altijd een kans natuurlijk. Het is RTL 4 en ik ben een van de presentatoren daar, dus het zou kunnen“, aldus Quinty Trustfull op Radio 538. Meer wilde ze niet zeggen. “Geheimhoudingsplicht heet dat, hè.“

Quinty Trustfull mag nog niet praten over de nieuwe Koffietijd. “Laat ik het zo zeggen: ik mag echt nog even helemaal niets roepen, maar zodra ik weet of ik die hele leuke tune ga aankondigen, dan zijn jullie de eersten die het weten. Maar ik ben gek op koffie!”

Loretta Schrijver wil in De Telegraaf niet ontkennen in gesprek te zijn over een comeback bij RTL 4. Voor die zender presenteerde ze jarenlang het RTL Nieuws.

De nieuwe serie Koffietijd zal gepresenteerd worden vanuit een luxevilla in Eemnes, waar ook de RTL-series De Gouden Kooi en Can’t Buy Me Love zijn opgenomen. Het is nog niet bekend wanneer de dagelijkse ochtendshow van start gaat.

Loretta Schrijver en Quinty Trustfull gaan op RTL4 Koffietijd presenteren. De contracten zijn niet niet getekend maar de onderhandelingen zijn ver gevorderd.

Quinty Trustfull vertelde RTL Boulevard dat zij maandag gezellig met Loretta koffie gaat drinken om hun programma door te spreken.

Koffietijd komt in april terug op de buis.

Loretta Schrijver en Quinty Trustfull zijn de meest genoemde namen om het gezicht te worden van het vernieuwde ‘Koffietijd’. Het nieuwe ochtendprogramma van RTL 4 zal vermoedelijk gepresenteerd worden door een duo.

Zowel Loretta Schrijver als Quinty Trustfull bevestigen tegenover respectievelijk de Telegraaf en Evers Staat Op dat ze gesprekken hebben gehad met RTL 4 over het presenteren van het programma.

Quinty Trustfull in Evers Staat Op toen Edwin Evers haar confronteerde met het gerucht: “Goh,laat ik het zo zeggen, ik mag echt nog helemaal niks roepen, maar zodra ik het weet of ik het dat hele leuke tunetje mag aankondigen zijn jullie de eerst die het mogen weten. Ik heb al gesprekken gehad, dit waar ik het voorlopig bij hou.” Op de vraag van Edwin Evers of ze het leuk zou vinden reageert Quinty: “Ik ben gek op koffie.”

Quinty Trustfull en Loretta Schrijver worden de presentatoren van het vernieuwde ‘Koffietijd’, zo weet RTL Boulevard vrijdagavond te melden. Het vernieuwde ‘Koffietijd’ is vanaf 5 april iedere werkdag te zien bij RTL 4.

Het programma moet weer het gevoel van toen terug brengen in naar de hedendaagse tijd. ’Koffietijd’ trok eind jare `90 ruim 300.000 kijkers per aflevering, dit aantal kijkers hebben de opvolgers nooit meer behaald. Het ochtendprogramma heeft haar thuis basis gevonden in de voormalige Gouden Kooi villa in Eemnes.

Talpa Media is de bedenker en producent van het nieuwe ochtendprogramma. ‘Koffietijd’ is voor John de Mol geen onbekende, John de Mol produkties was in de jare`90 verantwoordelijk voor het programma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten