maandag 16 augustus 2010

Koffietijd presentatrice Quinty Trustfull in postcode loterij reclame


De oplettende TV kijkers hadden het natuurlijk al gezien, Koffietijd presentatrice Quinty Trustfull is de laatste tijd vaak te zien in een commercial spotje van de postcode loterij in de reclame blokken.

Vanaf 5 april was Koffietijd weer te zien op RTL 4. Het ochtendmagazine wordt gezamenlijk gepresenteerd door Quinty Trustfull en Loretta Schrijver vanuit de villa in Eemnes die ooit werd gebruikt voor De Gouden Kooi.

In zijn persbericht meldt RTL dat De Nationale Postcodeloterij, de Sponsor Loterij en de Bankgiro Loterij (overigens één en hetzelfde bedrijf) de geldschieters van Koffietijd 2010 zijn.

Quinty Trustfull is nu dus ook te zien in dit filmpje van de reclame spot van de De Nationale Postcodeloterij.

In het verleden was het Unilever die Koffietijd sponsorde. Die partij wilde op een gegeven moment de boel verjongen waardoor Hans van Willigenburg en Mireille Bekooij plaats moesten maken voor Sybrand Niessen en Judith de Kleijn.

De kijkcijfers holden achteruit, Unilever trok zich terug en stak zijn geld in Life & Cooking op de zondagmiddag. Daar is de levensmiddelenproducent in 2009 uitgestapt.

RTL: “Elke werkdag tussen 10.00 en 11.00 uur ’s ochtends schuiven er Bekende Gezichten aan bij Quinty Trustfull & Loretta en wordt de kijker bijgepraat over uiteenlopende zaken.

Lifestyle, huis & tuin, gezondheid & welzijn, mode & beauty, kunst & cultuur zijn een aantal terugkerende thema’s in het programma.

Ook de aandachtsgebieden van de drie goede doelen loterijen die Koffietijd sponsoren komen aan bod: de Nationale Postcode Loterij (‘mens & natuur’), Sponsor Bingo Loterij (‘gezondheid & welzijn’) en BankGiro Loterij (‘cultuur’). Daarnaast is er ook aandacht voor nieuws, noviteiten en agendatips in het gezellige ochtendmagazine.

Op maandag 23 augustus op RTL 4 starten Quinty Trustfull en Loretta Schrijver weer met het nieuwe seizoen van het ochtendprogramma Koffietijd.